۴ پاسخ

سلام عزیزم بدون تنها نیستی و ماهایی که از زایمانمون زمان زیادی نگذشته همه همین حس و حالو داریم .
منم وقتی تو خونه ام حس میکنم دارم خفه میشم ، بیرون که میرم با بچه اذیت میشم .
حتما مشاوره بگیر من که خودم نوبت گرفتم برم پیش ی روان پزشک فکر میکنم حضوری صحبت کنم حالم شاید بهتر بشه

طبیعیه بعد زایمان هورمونا خیلی اذیت میکنن شرایط این روزها هم بی تاثیر نیست، مشاورتلفنی بگیر الان شماره ۴۰۳۰ بخاطر شرایط جنگی مشاوره رایگان میده امتحان کن

عزیزم تحمل کن تا بگذره
کارایی که دوست داری بکن
مثلا برو خرید کن
یا برو آرایشگاه یه کم ب خودت برس
آهنگ شاد گوش بده یه کم برقص
برو پیاده روی کن
با دخترت بازی کن
سعی کن دورت شلوغ باشه
تا این روزا بگذره
منم اولش اینجوری بودم خودم به خودم کمک کردم تا بهتر شدم

منم همه اش گریه دارم، حوصله ندارم جایی برم. شرایط هم دامن زده به تغییرات هورمونی‌مون. فکر کنم فقط می‌تونیم تحمل کنیم تا بگذره. آهنگ هایی که دوست داری گوش بده دخترت هم خوشش میاد بذار باهاش برقص

سوال های مرتبط