۱۶ پاسخ

منم ازدخونوادم‌دورم
ولی خونواده همسرم هستن،اما اینکه تو شهر غریبم و خونواده و‌ذوستای خود ادم پیش ادم نیستن ازار دهندست
بچه رو یکم دیگه هوا گرم میشه و بچه اببندی میشه و از قنداق در‌میاد میشونی تو‌کالاسکه میری بیرون‌و‌روحیت عوض‌میشه
تو باید سعی کنی خودت حال خودتو خوب کنی که رو حال بچه تاثیر خوب بزاری

ددقیقا منم منم🥲

هممون همین جوریم، تنها نیستی
ولی این روزای سخت هم میگذره روزاز قشنگ میاد

نترس بزارش تو کالسکه عزیزم الان که اینجا هوا عالی شده برین یکم راه برید من هفته دو سه بار میرم با تیام پیاده روی خیلی تو روحیه آدم تاثیر داره چون اینجا تنهام خانوادم خیلی دورم مجبورم یجوری خودمو سرگرم کنم
یا خودم میرم تنها یا زنگ‌میزنم دوستم بیاد
یا با همسرم شبا میریم یکم دور میزنیم خونه موندم مدام خوب نیست عزیزم

من یکساله فقط خونه مادرم رفتم اونم دیر به دیر😔افسردگی شدید گرفتم

ولی واقعا تو خونه موندن روحیه ادمو نابود میکنه احساس میکنی دیگ از همچی دور شدی.منم تو شهر غریبم.درک میکنم چی میگی دقیقا.ولی ماها هم مجبوریم ب زندگی کردن دیگ.باید بگذرونیم ی جوری

منم اینجوری بودم عزیزم ولی الان چنروزه دیگ تصمیم گرفتم برم بیرون.فقط فکر میکنم هنوز برا تو کالسکه گذاشتن خیلی کوچولوعه یا نمیدونم اشتباه میکنم ببرمش؟اصا موندم.وگرنه با کالسکه راحته دیگ بچه رو میزاری پیاده همه جا میری تو شهر.

الان که دیگه هوا گرم شده . منم شرایط تورو دارم ولی خودمو مجبور کردم
الان بیرون میرم باهاش
باید خودتو مجبور کنی . خیلی سخته ها مثل قبل آزاد نیستی . ولی عادت میکنیم

منی ک غریبم همش توخونه هیچ جای ن دارم ن میتونم برم

اگه ماشین دارین برو با شوهرت با ماشین دور بزن حالت بهتر شه منم بیشتر ترس سرما خوردن دارم ولی شهر شما که خیلی گرمه برو یکم هوا بخور بیرون حداقل

عزیزم اینا همش فکر قبل از عملِ که میاد توی ذهنت، حق هم داری، ولی یه بار عزمت رو جذم کن و برو توی دل کار، الانم هوا خیلی خوب شده، یهو میبینی خود بچه اینقد کیف کرده توی هوای آزاد که هم خوابش بهتر میشه هم خیلی آرومه، فقط قبل اینکه از خونه بری بیرون حسابی شیرش بده و سیرش کن و بعد ببین چقدر بچه همراهی میکنه و کیف میکنه 😍

منم اینجوری شدم الان میزارم داخل کالسکه میرم پارک یا اینکه مادرشوهرم میاد نگه میداره میرم بازار خیلی خوبه اینجوری

مم که میرم بیرون رستورانم رفتم بچه رم پوشوندم همه جام سینمو در میارم شیر میدم راحت باش عادی میشه بری

منم حس بیرون رفتن ندارم پسرم کلاس اوله میگه تو بیا دنبالم از مدرسه منو بیار خونه اما اصلا حوصله ندارم حس میکنم خیلی داغونم وبهم ریخته

نه گلم اینجور نکن با خودت بچه رو بببربیرون خودتم برو بپیچ پتو برو حتی شده سر کوچه یه فروشگاه جابی الانم گ هوا خوبه بزار تو کریر یا کالاسکه نکن باخودت نزار بمونه سرت

من دیگه شدم رفته

سوال های مرتبط