۶ پاسخ

فقط خودت میتونی حال خودتو خوب کنی من دوماهه کامل اینطوری بودم دیگ ب هودم اومدمذدیدم زندیگم دارع نابود میشه

منم مثل تو افسردگی گرفتم🫠🫠🫠🫠

ای بابا
منو بگو خونه زندگی ندارم

منم مثل شمام حال دلم داغونه هرکاری میکنم خوب نمیشم دارم دق میکنم

منم اینجوریم کلی فشار رومه هیشکی حالیش نیست

وای من ک ۶ ماهه گذشته افسردگی دارم هنوز

سوال های مرتبط