۶ پاسخ

طبیعیه بعد زایمان تا چندماه هورمونا بهم ریخته ست،اگه میتونی بچه رو یکی دوساعت بذار پیش ادم مطمعن برو پیاده روی باشگاه یا فعالیتی که دوست داری خیلی تاثیر گذاره

الهی عزیزم همه همین هستیم ولی ب این فک کن پسرکوچولوت بزرگ میشه عصای دستت میشه از تنهایی ام درمیای بچه خیلی خوبه

تاپیک سرگذشت دخترخاله منو بخون خود ب خود ب زندگیت امیدوار میشی🙂

من ک دیگه قرص میخورم ولی بازم در عذابم

منم همینم 😂😂😂بیشتر برو بیرون اگه میتونی با ماشین

تنها نباش🫠❤️

سوال های مرتبط