۱۳ پاسخ

بخاطر هورموناس که میریزه طبیعیه نگران نباش عزیزم همه همینجوری هستن تنها شما نیستی

منم.

ول‌کن بابا بخواي حساس باشي کلا افسرده میشیم من شکمم انقد زشت شده زدم بیخیالي بعدا اوکیش میکنم

وای منم😔😔

منممم🥲

باید قرص زینک بخوری دکتر ب من داده بود

هیچ درمانی نداره. مکمل بخور تا خودش خوب بشه

توی روبیکا گروه زدیم دخترونه هرکی میخاد عضو شه به ای آیدی پیام بده برای لینک اونجا دورهم باشیم🥰
@kh_4noon

اگه ایدی من نیومد شما همینجا ایدی بدید من پیام میدم بهتون

توی روبیکا گروه زدیم دخترونه هرکی میخاد عضو شه به ای آیدی پیام بده برای لینک اونجا دورهم باشیم🥰
@kh_4noon

اگه ایدی من نیومد شما همینجا ایدی بدید من پیام میدم بهتون

منم خیلی میریزه

منم😢

منم😊

منمممم🥲

سوال های مرتبط