بیمارستان ثامن مشهد زایمان طبعیی ازاد چقدر میگیرع ؟

۱ پاسخ

بیمارستانش افتضاحه اصلا راضی نبودم دکترمم نیومد با پزشک کشیک زاییدم و ماماهمراهم داشتم ک هیچ کاری نمیکرد والا بلافاصله ک زایمان کردمم غیب شد اصلاموقع شیردهی نیومد تو اتاق

سوال های مرتبط