۲۰ پاسخ

هرکدوم و بگی ده نفر میگن خوب ده نفر بد
چون ب تحمل و توقع خودت بستگی داره چ خصوصی چ دولتی
من شریعتی رفتم اوکی بوده برام
اتاق های خصوصی حین زایمان و مامای مهربون و دکتری که مدام میومد سر میزد و تمیزی بیمارستان برام قانع کننده بود

من ۱۷ شهریور بودم خیلی تمیز بودپرستارا خیلی خوب بودن واقعا راضی بودم بخش ان ای سیو هم واقعا عالی بود به بچه ها خیلی رسیدگی میکردن

بنت الهدی

بنت الهدی

پاستور عالی بود ...

من مهر بودم راضی بودم

آریام خوبه نیمه خصوصیه ولی

پاستور بودم عالی بود تمیز و اخلاق عالی و بی نظیر

بیمارستان ثامن الائمه عالی بود دکترمم‌ فرشچیان

من سینا بودم واقعا راضی بودم از همه چی

مادر😍

بستگی به نوع زایمانت و بیمه ات داره

من هاشمی نژاد نوبت گرفتم برا سز

بنظرم اون بستگی به زایمان و پرستارای اون شیفت داره هرکی خوب و بد از بیمارستان تجربه داره
من بچه اولم هاشمی نژاد بودم خیلی خوب بود پرستارا ، رسیدگی ، تمیزی ، دکترا و پرستاراش


بچه دومم ۱۷شهریور زایمان کردم که اونم فوق العاده خوب و عالی بود
تمیزی ،رسیدگی پرستارا،دکترا، همه چیشون خوب بود من خیلی راضی بودم
دکترمم موهبتی بود که چون سزارینی بودم اومد بیمارستان هفده شهریور بالا سرم

میخای تجربه خوب از زایمان داسته باشی فقط روی دکتر خوب تمرکز کن گلم دکترت ک خوب باشه میبرتت بیمارستان خوب

من دولتی بودم هاشمی نژاد
با ماما همراه خوب دکتر نبود فقط ماما داشتم اتاق زایشگاه خصوصی تمیز ومرتب
بخشم تمیز بود رازی بودم
بازم بستگی به خودت داره

توی همه ی بیمارستانا تجربه ی خوب و بد وحود داره
اول ببینید دکترتون کدوم بیمارستان می‌ره از بین اونا باتوجه به بودجتون انتخاب کنید

بیمارستان مهر رفتم من عالی بود

من هم خصوصی اتاق ال دی آر بودم
هم دولتی کامل رایگان
هیچ فرقی نداره تو اصل ماجرا

من مادر بودم خیلی خوب بود

سوال های مرتبط