😐🤣من از ۲۱ روزگیش دادم
من میدادم گاهی وقتی خیلی درد داشت ارومش میکرد میخوابید
آره میشه
متخصص اطفال گفت گاهی ک خیلی نفخ داره یه نبات خیلی کوچیک میتونی آب کنی بهش بدی در حد یه قاشق کوچولو با چند قطره نعناع
من میدم
والامن دادم چندین بار
من تا الان چند بار دادم اما ن با نبات ی دونه قند انداختم ک یکم شیرین بشه بتونه بخوره و بدون چایی با اب جوش
نه بابا
وای نه گرمیچر بده نبات چیع
نه این کار رو نکن خطرناکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.