۲۴ پاسخ

الان یه سری ها میان مینویسن نهه اصلا سلیقه ی من نیست😂ال بل صبرکن😂😂😂

خیلی خوشگله ولی به نظرت همدان که هواش سرده میتونی عید تنش کنی اینو؟٫

منم همین خریدم ۱۶۰۰
شماچند خریدی
البته طرح وجنس دامن دختر من فرق داره

منم شبیع اینو خریدم

تصویر

چ خوشگله چند

قشنگه مبارکه عزیزم😍

منم خیلی دلم میخاست این مدلو بگیرم ازبس چندتا پیراهن داره جای خاصی هم نمیریم همه نو مومدن نخریدم تو دلم موند

نازه اخی عزیزم ❤❤

خیلیییی نازه عاشقش شدم

قشنگه عزیزم. تا الان مامان کلی لباس گذاشتم واقعیت نپسندیدم ولی دیگه نگفتم . پول میدن واقعا چرت و پرت میخرن. ولی این قشنگه. ب سلامتی بپوشه ❤️

ای خداااا دلم دختر خاست 😂❤️مبارکش باشه گلم خیلی قشنگه

چقد قشنگه...از چه سایتی خریدی ؟

آخخدددداااا🥰😍

من خوشم اومد

من عاشق این مدلم خیلیییی شیکه مبارکش باشه😍

واسه بچه تو این سن دست و پا گیر نیست دامنش؟

ناز نازیه😍😍

خیلی قشنگه

مبارکه خیلی قشنگه

خیلی ام قشنگه مبارکش باشه

ای جان قشنگه مبارک باشه

خوشگله مبارکش باشه

مبارکش باشه گلم قشنگه

قشنگه مبارک جونش باشه

سوال های مرتبط