@komaki_koudak
این کانال تو روبیکا هست،میتونه کمکت کنه عزیزم،یه سر بهش بزن،مطالب بدی نمیزاره،منم به تازگی عضوش شدم
عزیزدلم،دختر منم همین طوری بود،ببین اجبارش نکن،اینجوری هم خودت هم بچه سرخورده میشید،زیر یکسال اولویت شیر مادر هستش،اصلا خودتو برای غذای کمکی اذیت نکن،منم چن وقت اول اینجوری بودم،عصبانی میشدم،تا حتی گریه میکردم که چرا این بچه انقدر بد غذاست و اینا،ولی کم نمیاوردما،هی درست میکردم نمیخورد،میگفتم حداقل وجدانم پیش خودم راحت باشه که من درست میکنمو نمیخوره،کم نیاوردم،هرروز بهش تعارف کردم،غذاهای مختلف،طعما های مختلف،الان که تو ۱۰ ماه هست،کم کم دهنشو باز میکنه،دیگه دهنشو قفل نمیکنه،الحمدلله میخوره،کم میخوره ولی میخوره،ولی بازم همچنان اذیتش نمیکنم،چون میگن زیر یکسال اولویت شیر مادر هست و غذای کمکی فقط برای آشنایی با طعم هاو غذا و تمرین بلع و جویدن هست،حرص نخور،فقط خسته نشو و کم نیار
دختر من پایان ۷ماه ۷/۵۰۰بود
حالا شیر رو خوب میخوره؟
چقدر میخوره؟
دخترمنم نمیخوره جز فرنی ولش کن
سلام گلم اشکال نداره غذاهای مختلف امتحان کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.