روی قوطی شیرخشک نوشته که از ۴هفتگی میتونی در هروعده ۱۲۰ سی سی شیرخشک بدی فک نمیکنم براش زیاد باشه ولی اگر خیلی میخوای مطمئن بشی بهتره با دکترش مشورت کنی
بچه منم هست.. ۹۰ تا بهش میدم تموم که میشه گریه میکنه .. ولی وقتی رع میبرمش دیگه ساکت میشع
کم کم بده مثلا ۳۰تا بده یکم نگه دار آروغشو بگیر بازم بده و دوباره
مواظب باش رفلاکس نشه
گریه کرد بغلش کن سرپا وایسا ولی بیشتر از حجم معدش نده
خیلی زیاده واسش
۱۲۰ خیلیه براش
زیاده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.