برای عفونت بخیه سزارین چیکار کنم چی بخورم

۵ پاسخ

بعد هر بار شستشو خشک کن چرک خشک کن دقیق بخور هم جای بخیتو گرم بگیر‌

سرم شستشو بشور

انتی بیوتیک بخورید هر دوازده ساعت.
قرص اناهیل برا ترمیم زودتر بخیه ها روزی دوتا.
شست شو هر روز با شامپو بچه. و خشک با باد ملایم سشوار. و کرم ترمیم کننده.

سفالکسین و قرص اناهیل

قرص چرک خشک کن

سوال های مرتبط

مامان صلاح الدین مامان صلاح الدین ۱۱ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام ۱۴ ماهگی
مامان توراهی💙🩵 مامان توراهی💙🩵 ۱۰ ماهگی