پوشک شیرخشک تاپیک کوفت زهرمار

تصویر
۴ پاسخ

برو داروخانه بگو
من دستام اگزما داشت با هیچی خوب نمیشد
داروخانه ی پماد ۵۰ هزاری داد دوبار زدم خوب خوب شدم
فقط اسمشو یادم نمیاد
رنگ پماد صورتی بود

اوره ثمین بزن عالیهه

عزیزم کرم اوره ۱۰ درصد ثمین بگیر… منم دستام اگزما میزنه خیلی خشکه

کرم اوره ۲۰ درصد سیوندو امتحان کردی؟ منکه خیلی راصیم اگزما داشتم از وقتی استفاده میکنم دقگ پوست نمیشه دستم

سوال های مرتبط

مامان رادین و ماهلین مامان رادین و ماهلین ۲ سالگی
مامان 💫💫💫💫 مامان 💫💫💫💫 ۲ سالگی