واای یعنی فقط بعضی ها میگن گاگوله🤣🤣🤣من فکر کردم همه میگن 🤣🤣🤣🤣
منظورش چهار دست وپا
بله میشه چرا که نشه ... کار خدا نشد نداره
ما به ی چیز دیگه میگیم گاگول
دختر من سینه خیز نرفت چهاردست پا رف
دختر من ک فعلا سینه خیر میره
اره که میشه
بله عزیز جان امکانش هست
شما هم گاگوله میگید ما کردام هم میگیم گاگولکه ....
دختر من سینه خیز نرفت
وسطای هشت ماه چهاردست و پا رفت
سلام عزیزم بله.
خواهر زاده همسرم ماشالا تپلی بود، میگن کلا نه غلت میزد نه سینه خیز ، یهو دیگه مستقیم راه رفت.
آهااا🤣
بله میشه😂
بله دختر من غلت نزد سینه خیز هم نرفت
الان میخواد 4 دست و پا بره
گاگوله خخخ
اینی که گفتی یعنی چه🤨😂
بله میشه
گاگوله چیه؟
گاگول؟؟؟
گاگوله؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.