۷ پاسخ

دکتر پوست و مو برای شوهر منم این قرصو نوشت منم تو عوارضش خوندم برای درمان پروستاته ولی آنچنان تاثیری هم نداشت،عوارضی هم نداشت امتحان کن ببین بهت جوابه

چند تا بچه داری

قرص فیناستراید ،، ببین میگن خوبه ولی خیلی عوارض داره به عوارضش نمیارزه ،،قدیم این قرصو میدادن جدیدن نمیدن، دکتر پوست و مو برو تیروییدت تنظیم بشه ریزش موهات کم میشه ،،، بعد فیلر مو بزن یا پی ار پی کن دوباره درمیاد

کدوم شهری؟؟

عزیزم ببخشید بابت سوالم.شوهرت چندسالشه که لوله هاشو بسته؟
منم شوهرم میخاست انجام بده پیش یه دکتر رفت گفت نمیشه باید بالای۴۰سال باشی وگرنه قانونی نیس🤦🏻‍♀️
دوره نقاهتشون چقد بود؟
من شوهرم میترسه بره عمل کنه دیگه کلا از کار بیفته😂🤦🏻‍♀️

قرص پروستات برای ریزش مو؟؟

پیش دکتر حکمت رفتی؟😅

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۳ سالگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۳ سالگی
مامان tiyara مامان tiyara ۳ سالگی