خانوما قطره آد ندیم به بچه چی میشه؟

۹ پاسخ

آد برای استحکام استخوان و دندون و بینایی خیلی مهمه
تا شش ماهگی حداقل باید مصرف بشه

حتما بده خیلی مفیده کمبود ویتامین میگیره دور از جونش ضعیف میشه زود زود مریض میشه

به جای آد مولتی ویتامین بدم چی

نمیشه باید بدید

اد برای رشد استخواناش و رشد کردن جمجمه ش واجبهههه

برای استخونا و بیناییشونه

چرا ندی ویتامین بده برای استتخوان و بینایی خوبه

من که نه به بچه اولم دادم نه این یکی

منم نمیدم نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۴ ماهگی
مامان کارن جون مامان کارن جون ۱۵ ماهگی