۶ پاسخ

اگه بخوایم با اینا باشیم هر ۶ ماه ج ن گ چی میخواد بشه🙄

کاشکی یه بارون بزنه غم شهر و بشوره ببره
اینجا شو که گیر افتادیم یه کمی زودتر بگذره

کاش...

هیچی شاید خیلی خوشحال بشی بلد نباشی چکارکنی بزنی خرابش کنه شاید قراره اتفاق بدی برات بیوفته واین روزاروهم به تلخی بری جلو چون میدونی اینده چی میشه شایدم چیزی که دلت میخواست میشه ودیگه ذوقش ازت میره که فهیمدی بهش میرسی همه چیز به وقتش قشنگ عجله نکن

آی گفتی

آخ گفتی

سوال های مرتبط

مامان شیرین وتودلی🤰 مامان شیرین وتودلی🤰 هفته دهم بارداری