خانما من قرص آهن که میخورم حالت تهوع شدید میگیرم بالا میدم 😕 چیکار کنم

۱۰ پاسخ

بگو دکتر عوضش کنه من امروز رفتم واسم عوض کرو

با یک لیوان آب بخور بعدش یه پرتقال بخور

من همه جوره تست کردم
تنها راهی ک حالمو بد نکرد این بود شبا لحظه ای ک چشام داره بسته میشه خابم بگیره اونموفع میخورم ک تا صبح میخابم
فقط این حالمو بد نکرد
وگرنه هر زمانی میخورم بالا میوردم

شب قبل خواب بخور

دکتر من گفت شب نیم ساعت قبل خواب بخورم

قرص آهنت اسمش چیه منم قبلا نمیتونستم قرص آهن بخورم کم خونی گرفتم ولی دکتر برام ففول نوشت با اون اصلا حالت تهوع ندارم

سیدرال بخور اصلا تهوع نمیگیری

من این حسو ب کلسیم دارم

سلام عزیزم اگر برات مقدوره قبل از خواب بخور شبا

بامعده پر بخورش بااب فراوان

سوال های مرتبط