خانومایی که ph5 پی اچ پنج داشتید جنسیت بچه تون چی بود

۵ پاسخ

سلام روبیکا گروه داریم برای بارداری اقدام سوال هایی که نمیدونن از خانمای با تجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگه میخوای عضو بشی تو روبیکا پیام بده تا عضوت کنم misagh457

برا من ۷ بود .احتمالا دختر

چی هست

هنوز جنسیت نمیدونم اومدم ببینم بقیه چی میگن😂

از منم ۵ بود

سوال های مرتبط