۵ پاسخ

من هنوز جنسیتشو نمیدونم، ولی میل به شوری و ترشیجات دارم... با حالت تهوع شدید..
همه میگن علائمت به دختر میخوره

حالا من همه میگن بچه ات پسره ضربان قلبش از ۱۴۰کمتره نمی‌دونم درسته یانه میگن از ۱۴۰به بالا باشه دختره

من استفراغ زیاد میکنم با همش خسته ام نمیتونم بشینم باید حتمن دراز بکشم

من ازعاشقان شیرینی بودم وازترشی متنفرم ولی ازوقتی باردارم کلن برعکس شدم حالت تهوع واستفراغ کم داشتم ولی بیشتر سردرد دارم ازچیزای گرم بدم میاد وعاشق چیزای سردم جنسیتم نمدونم😂

من اصلا حالت تهوع نداشتم میل به شور و ترش نی نی من پسره

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته سیزدهم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ائلمان 💙 مامان ائلمان 💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری