سلام مامانا علائمتون چی بود جنسیت نی نی تون چیشد

۲ پاسخ

حالت تهوع خفیف داشتم تا اوایل سه ماهگی و چیزای ترش هوس میکردم بچم پسره

ربطی نداره🥲🥲
ربط ب بدنت داره ب نظرم من تنبلم یکم حالت تهوع داشتم هم عاشق ترشی بودم هم عاشق شیرینی 🥲
بچمم پسره

سوال های مرتبط

مامان فندق 👶🏻🍼🩵🩷 مامان فندق 👶🏻🍼🩵🩷 هفته نوزدهم بارداری