ترشح طبیعیه
کیسه اب بی دلیل هی میریزه شبیه آبم هست ترشح چسبونکیه رو شرتتو دستم بزنی متوجه چسبناک بودنش میشی
این سوال منم هست
ترشح اکثرا عادی ولی به دکتر بگو برو برای اطمینان سونو واجب ها کلا ۳ تا ۴ تاست حتما انجام بده همه رو
یه تست پد بده
پد بزار یه ساعت زمان بگیر (نیازی نیست دراز بکشی فعالیت عادی داشته باش) بعد از یک ساعت اگه خیس شده باشه باید بری دکتر چک کنن
منم فق انومالی بوده ک رفدم سونو
آخه سونو واجب فق همیناس
ولی صدا قلبشو گوش کردم
منم ترشح زیاد دارم مخصوصا موقعی ک فعالیت دارم
ترشح طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.