در هفته من این عدد بتا طبیعی هست؟خواهشا هرکس می‌دونه بگه

تصویر
۷ پاسخ

اره طبیعیه منم پنج هفته همین بود

اره عزیزم خوبه

چند روز تاخیر ؟

شاید دوقلو باشه

عالیه انگاری ۲تاس😍😁

عالیه مبارکه

اره عزیزم شایدم دو قلوعه 😍

سوال های مرتبط

مامان فلفل مامان فلفل هفته نهم بارداری
مامان پرنسا، شاهان مامان پرنسا، شاهان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان گل پسرا😍 مامان گل پسرا😍 ۴ ماهگی