والا من سر دیاکو رفتم 470بود الان شنیدم میگن نزدیک سه میلیون میشه اولین هفته بعداز تعطیلات نوروز باید برم
اما آزمایش هام 1700 شد
ساناز جان
مگه کرج نیستی
حتما برو خدارحمی
چهارراه طالقانی ،ابتدای بلوار ماهان
آن تی رو آزاد ۱۴۰۰ میگیره
کارش خیلی خیلی حرفه ای هست
و اینکه شوهرت هم میذاره بیاد داخل و با گوشی ازت فیلم بگیره
من حدود یکماه پیش رفتم سونو ۲۸۰۰
آزمایش ۱۱۰۰
من اون موقع جفتش2200دراومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.