سلام،کسی تازگیا سنو و آزمایش ان تی رفته؟قیمتش چنده؟

۴ پاسخ

والا‌ من سر دیاکو رفتم 470بود الان شنیدم میگن نزدیک سه میلیون میشه اولین هفته بعداز تعطیلات نوروز باید برم
اما آزمایش هام 1700 شد

ساناز جان

مگه کرج نیستی
حتما برو خدارحمی
چهارراه طالقانی ،ابتدای بلوار ماهان
آن تی رو آزاد ۱۴۰۰ میگیره

کارش خیلی خیلی حرفه ای هست
و اینکه شوهرت هم می‌ذاره بیاد داخل و با گوشی ازت فیلم بگیره

‌من حدود یکماه پیش رفتم سونو ۲۸۰۰
آزمایش ۱۱۰۰

من اون موقع جفتش2200دراومد

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۳ سالگی