من پسرمو پیش فرزاد گنجی میبردم بد نبود. اما تو رفلاکس مهم ترین چیز رعایت کردنه حتما بد شیر اروغشو بگیر و ۲۰دقیقه ایستاده نکهش دار بد بخوابون و باید شیب دار هم بخوابه. و اگه شیر خودتو میدی باید خیلی رعایت کنی و اگه شیرخشکم که شیر مخصوص خودشونو دارن. با گذشت زمان اگه واقعا رعایت کنی خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.