۱ پاسخ

من پسرمو پیش فرزاد گنجی میبردم بد نبود. اما تو رفلاکس مهم ترین چیز رعایت کردنه حتما بد شیر اروغشو بگیر و ۲۰دقیقه ایستاده نکهش دار بد بخوابون و باید شیب دار هم بخوابه. و اگه شیر خودتو میدی باید خیلی رعایت کنی و اگه شیرخشکم که شیر مخصوص خودشونو دارن. با گذشت زمان اگه واقعا رعایت کنی خوب میشه

سوال های مرتبط