از حاملگی خسته شدم😢

۲۱ پاسخ

من که زاییدم میگم حاملگی خیلی خوبه ، بچه داری خسته کننده تره
کاش هنوز حامله بودم🤣

منمممممم خیلی اذیتم همش بچه به مثانم فشار میاره جدیدا همش نفخم خیلی سنگین شدم نمیتونم راه برم نمیتونم بخوابم شبا بیدارم

همه ميگن بارداري بهتره،راحتتري و دلتنگ اينروزا ميشي و …
فك كنم هنوز بارداري سخت رو تجربه نكردن🥲٦ ماه ويار و لگن درد شديد و درداي مختلف و من حتي فلج شدنم تجربه ميكنم بعضي روزا😂اخه چرا بايد دلتنگ اينروزا بشم!!

اره منم خسته شدم 😫ولی فکر زایمان که میکنم میگم خیلی هم حاملگی خوبه 😂

منمممم

منم .. دوست دارم زود وقت عملم برسه .. مخصوصا که یه بار شیرینی بچه رو چشیدم از همون اول طاقتم نمیومد دوست داشتم زود بگذره

دقیقا

منم کم آوردم مخصوصا شبا موقع خواب

منم همینطور

منم خسته شدم می‌گفتم اگه کامل بود الان درش میاوردم خسته شدم سخته نفسم کم میاد

منم خیلی خستم شدهههههه

چقد دلتنگ اون روزاام
لذتشو ببر ازهرلحظه
منم توهفته های شما دل تو دلم نبود مایسابدنیابیاد ببینمش
ولی الان دلم برای لگدزدناش تنگه
اما بابودنش پیشمم یجور دلبری میکنه

منم دوست دارم هرچی زودتر زایمان کنم
ولی تا یادم میاد باید بچه پوشکش عوض کنم بشورم میدونم بلد نیستم میگم نه جاش خوبع بزار بمونه🤣🤣🤣😵‍💫😖

از این دوران طلایی نهایت لذت ببرین چون بعد به دنیا اومدن بچه دلت فقط یه شب خواب راحت میخواد🫠

خسته نباشی عزیزم

منم خسته شده بودم از وقتی زاییدم فهمیدم حاملگی چه دوران خوبی بود😶
خواب راحت
آسایش
آرامش
و....
الان یا دارم استفراغ می‌شورم
یا زیرشو عوض میکنم
یا شیر میدم
یا رو پامه
یا تو بغلم راه میبرم
در آروزی یه دقیقه خواب دارم میمیرم

منمم واقعا خسته شدم
انشالله جوجه هامون سلامت بدنیا بیان🌱

منم اخرای بارداریم مث شما شده بودم ولی الان میگم کاش همون روزای بارداریم بود الان.

منمممممممممممممم😭😭😭

خسته نباشین شما باز اخراشین برای ماهم دعا کنین به شما برسیم خسته شیم

باز تو داری تمومش میکنی دیگه منننننن کم اوردمممممم😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫

سوال های مرتبط

مامان یزدان😍 مامان یزدان😍 ۵ ماهگی
مامان هانا🩷 مامان هانا🩷 ۳ ماهگی