خسته شدم از حاملگی دیگه، دوست دارم زایمان کنم🫣😮‍💨

۱۶ پاسخ

مامانای اهوازی شما دکتری میشناسید زیر میزی کم بگیره؟

زایمان ک میکنی میگی چقد خوب بود حاملگی راحت بودم

من چی بگم پس😩🫠

منو نمیگی دوساله حاملم😩😩

اخ گفتی اصلا نمیگذره

والا من رو هفته بعد شاید بستری کنن نمیخام الان به ابن زودی دنیا بیاد دوست دارم ۴۰ هفته بیادش

من بدتر تو

منم دارم از درد کمر جون میدم ،چرا نمی‌گذره😩

تو دعا کن من به هفته تو برسم انشالله با توکل بر خدا

منم همینطور

طاقت بیار رفیق😁

منم خسته شدم ولی یکم کار دارم کاش زودتر تموم شه

واقعا خسته کنندس😕

خوش بحالت برای منم دعا کن تا هفته تو برسونم

😕😕😕😕😕😕😕😕

چیزی نمونده

سوال های مرتبط

مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی