۵ پاسخ

منم همینم دریغ از یکم درد🤣🤣هرروز همه زنگ میزنن که زایمان کردی میگم نه😂😂

من یک سانت بازم
معاینه تحریکی مثل معاینه معمولیه از من امروز معاینه کرد همون میشه؟؟

من امروز میخوام بگم دکترم معاینه تحربکی انجام بده ببینم انجام میده یا ن

حال و روز من 😂
کی زودتر میزاد ینی

رحمت چند سانت بازه؟؟

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین روزهای ابتدایی تولد