۳ پاسخ

منم درد نداشتم چهل یک هفته بستریم کردن و مردم زنده شدم خیلی بده بدون درد

چرا من درد ندارم اصصصلا😐😐

منم دردم نگرفته ۴۰هقتم ک کامل شد رفتم بیمارستان با شوزن فشار

سوال های مرتبط

مامان آرین مامان آرین روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان🩵🫄 مامان آیهان🩵🫄 ۲ ماهگی