۴ پاسخ

وای من ارزومه دیر بگذره برام خیلی میترسم
از زایمان

منم خیلی تو خواب لگنم درد میگیره 😔انگار داره استخون هاش خرد میشه

منم کف پاهام و لگنم خیلی اذیتم میکنه مخصوصا صبح که بیدار میشم با گریه میرم سرویس و بر میگردم

من وقتی وامیستم ظرف بشورم یا جارو بکشم دیگه درد نمیکنه
رسما میسوزه😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی
مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 ۱۰ ماهگی
مامان حسنا مامان حسنا روزهای ابتدایی تولد