دلم میخاد زود زایمان کنم خسته شدم چکار کنم

۶ پاسخ

حداقل تا ۳۷ هفته صبر کن از الان زایمان کنی بچه نارس حساب میشه

عزیزم اینهمه صبر کردی واسه دو هفته ! ایشالا ب وقتش ب سلامتی میشه

منم اینقدر خسته شده بودم هعی میگفتم وای کی دنیا میاد ولی الان میگم کاش میگفتم به موقع بچم بدنیا بیاد وبسلامت اخرش ضربان قلب بچم پایین اومد زایمان کردم خیلی سختی کشیدم

منم دقیقا😭😭😭

هر کاری کردی خبرش رو هم ب من بده
منم بی نهایت خسته شدم 😁

هیچی عزیزم آخرای راهی فقط تحمل و صبر

سوال های مرتبط

مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی
مامان شایان و تودلی مامان شایان و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری