حداقل تا ۳۷ هفته صبر کن از الان زایمان کنی بچه نارس حساب میشه
عزیزم اینهمه صبر کردی واسه دو هفته ! ایشالا ب وقتش ب سلامتی میشه
منم اینقدر خسته شده بودم هعی میگفتم وای کی دنیا میاد ولی الان میگم کاش میگفتم به موقع بچم بدنیا بیاد وبسلامت اخرش ضربان قلب بچم پایین اومد زایمان کردم خیلی سختی کشیدم
منم دقیقا😭😭😭
هر کاری کردی خبرش رو هم ب من بده
منم بی نهایت خسته شدم 😁
هیچی عزیزم آخرای راهی فقط تحمل و صبر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.