هدیه عمو ترامپ بود💔😭
خدابا
حکمتتو شکر
بعد این که دخترم رفت کلاس اول تصمیم گرفتم بچه دار شم هر سال یه اتفاق افتاد تا ۷ سال نشد بچه دار شم بعدش یک سال و نیم تو اقدام بودم بعدش که نی نی دار شدم جفت پایین و سرراهی و استراحت و .....
حالا هم جنگ و غم و استرس و آوارگی
خونه مادرمم
انقدر دلتنگ خونمم
خدایا شکرت ولی به بنده حقیرت یکم ارامش بده خیلی خستست خیلی تنهاست
منم خستم
من انقدررررر گریه کردم ولی چ فایده خونه زندگیمو ول کردم دکتر ندارم نمیدونم چ شرایطی پیش میاد
من دیگه میخوام گریه کنمممممممممممممم
همچنین 🥲🥲🥲🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.