واقعا دیگه خسته شدم از این شرایط 😔...
#بارداری #زایمان

۶ پاسخ

هدیه عمو ترامپ بود💔😭

خدابا
حکمتتو شکر
بعد این که دخترم رفت کلاس اول تصمیم گرفتم بچه دار شم هر سال یه اتفاق افتاد تا ۷ سال نشد بچه دار شم بعدش یک سال و نیم تو اقدام بودم بعدش که نی نی دار شدم جفت پایین و سرراهی و استراحت و .....
حالا هم جنگ و غم و استرس و آوارگی
خونه مادرمم
انقدر دلتنگ خونمم
خدایا شکرت ولی به بنده حقیرت یکم ارامش بده خیلی خستست خیلی تنهاست

منم خستم

من انقدررررر گریه کردم ولی چ فایده خونه زندگیمو ول کردم دکتر ندارم نمیدونم چ شرایطی پیش میاد

من دیگه میخوام گریه کنمممممممممممممم

همچنین 🥲🥲🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان نور مامان نور روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد حسن 💙 مامان محمد حسن 💙 ۷ ماهگی
مامان یزدان😍 مامان یزدان😍 ۶ ماهگی