من واقعا خسته شدم کاش زایمان کنم دیگه

۴ پاسخ

زایمان کردی از دیشب تو فکرتم؟

چرا نمیری بستری شی؟

قدیمی ها راست میگن شاید ماه تو گم کردی خدا همون در و ک بسته خودش باز میکنه .
تنتون سلامت عزیزم

انشالله

سوال های مرتبط

مامان ♡ Human♡ مامان ♡ Human♡ ۷ ماهگی
مامان بنیتا 🥰 مامان بنیتا 🥰 ۱۴ ماهگی
مامان ♡ Human♡ مامان ♡ Human♡ ۷ ماهگی
مامان ♡ Human♡ مامان ♡ Human♡ ۷ ماهگی
مامان ♡ Human♡ مامان ♡ Human♡ ۷ ماهگی