دلیل رفلاکس چیه تو بچه ها ؟ کسی میدونه ؟

۲ پاسخ

بچه درازکشیده شیرمیتوره خب بالااوردن شیر طبیعیه خودتم درازکشیده غذا بخوری غذا برمیگرده تو گلوت اذیت میشی

اونطور که شنیدم معده هنوز خیلی کوچیکه نمیتونه اونهمه حجم از شیرو تحمل کنه پس میزنه

سوال های مرتبط