خانما ۶ هفته علائم چی دارین ؟؟؟

۱ پاسخ

هیچی فقط هراز گاهی پا دارد میشم.. خوابم میاد اکثرا خوابم
همچنان ترشح دارم..سینه درد ملایم
هراز گاهی شکم درد وکمر درد میشم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ ماهگی
مامان سنجدکوچولو مامان سنجدکوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 ۳ ماهگی
مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 ۳ ماهگی
مامان آلبالوچه💙 مامان آلبالوچه💙 ۵ ماهگی
مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان علی و تودلی مامان علی و تودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری