دخترم تب ۳۸ ونیم داره چه کنم

۴ پاسخ

یکم بالاس عزیزم ببر اورژانس کودکان

وقتی دمای بدنش بالاست و شده ۳۸و نیم باید ببریش دکتر بالا می‌ره خطر ناکه من تب بدن بچم ۳۷بود دست و پامو گم کرده بودم که اونم دکتر گفت اگه شد ۳۸بیارش دکتر

استامینوفن پاراکید هر۴ساعت دوبرابر وزنش

هر ۴ساعت استامینوفن بده

سوال های مرتبط

مامان نی نی و تو دلی مامان نی نی و تو دلی ۱۷ ماهگی
مامان نیلا 🍓💖 مامان نیلا 🍓💖 ۸ ماهگی
مامان آوین جان مامان آوین جان ۱۰ ماهگی