خانوما هنوزم باید بچمو بیدار کنم برای شیر ؟

۹ پاسخ

تا یکماه بیدار کنی بهتره

اره تا ١ماهگی ١ماه بع بعد ن

بیمارستان ب من گفت ۴ ساعت تا ۶ ساعت اگ خواب موند بیدار کن. ن ۲ ساعت ۲ساعت

نه تا ده روز زردی میگرن بچه ها

بله
دخترمن که خودش هردوساعت بیدارمیشه

۳ ۴ روز اول باید بیدارشون کرد
بعدم‌مدل بچه ها باهم فرق داره
مثلا دختر من ی موقع هایی یک ساعت زیر سینمه و شیر میخوره بعدش راحت تا ۳ ۴ ساعت میخوابه
دختر من تا ۴ ساعتم فاصله میفته شبا
ولی دکتر گفت همونقدر که به شیر نیاز داره به خوابم نیاز داره تا ۳ ۴ ساعتم فاثله بیفته اشکال نداره

بله بچه زود ب زود قندش میوفته

نه عزیزم اگ زردی نداره اصلا نکن این کارو

معمولا ميگن تا ٢ هفته اول بايد بيداركنى

سوال های مرتبط

مامان شاه پسر🩵🦅 مامان شاه پسر🩵🦅 ۵ ماهگی
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد ۵ ماهگی
مامان الارا مامان الارا روزهای ابتدایی تولد