۶ پاسخ

نه خودم شستم خشک کردم آسیاب کردم

نه بیرونیا معلوم نیست از چه برنجی هست و مال کی هست

نه دوتاش خودم درست میکنم
کاری نداره طبیعی تره

من مادر شوهرم خودش درست میکنه به منم میده

نه پدر بزرگم هرسال که محصول برنجشو‌ برداشت میکنه برای ما از برنجاش میده کارخونه برای ارد کردن

نه خودت درست کن
من بصورت عکس گفتم چجوری حتما ببین

سوال های مرتبط

مامان هامین🐳هیراد مامان هامین🐳هیراد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمد کیسان مامان محمد کیسان ۱۶ ماهگی
مامان نـیـکـان🧸🫧 مامان نـیـکـان🧸🫧 ۸ ماهگی