بهداشت برای چی میرید؟ واجب که نیست؟

۱۳ پاسخ

منم خوشم نمیاد اصلا برم بهداشت🥺😭

من میرفتم از وقتی اساس کشی کردم نمیدونم بهداشت این منطقه کجاست و هنوز نرفتم فک کنم از انتی نرفتم دیگ بهداشت

من از اولش رفتم اتفاقا بد نیس خیلی وقتا هم خوب راهنمایی میکنن
صدای قلب نی نی رو هر دو هفته چک میکنن بعد ترازوی بهداشت از ترازوی مطب که میرم دقیق تره ترازوی مطب همیشه یک یا دو کیلو بیشتر نشون میده ولی برای بهداشت پیشرفته بود و دقیق

بعدا سر واکسن اذیت میکنن😶

من که از وقتی ازمایشم گرفتم فهمیدم باردارم رفتم اصلا اون قدرا هم که میگن بده بد نیست من راضیم والاا

پرونده باز میکنی . برای واکسن های نینی بعدا اذیت میکنن اگه نداشته باشی .
برای بیمارستان های دولتی بخوای زایمان کنی باید پروندشو داشته باشی .
چکاپ ماهیانه میکنه در حد وزن و فشار و قرص رایگان میدن
وقتی ثبت میکنن حالا برای دهک های تا ۷ هم یارانه بارداری دارن فک کنم هفتصد تومن هم یارانه نوزاد دارن .چیزای اینجوری خلاصه

من امروز رفتم میگه شماها زرنگ شدید فقط برای طرح یسنا میاین😅

من بهداشت نمیرم اصلا
فقط پرونده تشکیل دادم برا واکسناسیون بچه

برو ضرر نداره

خداییش بهداشت من که از اول بارداریم تا الان فقط دوبار رفتم پیششون
و کلا یک ربع زمان برده اما خب بنظرم خوبیای خودشو داره مثلا صدای قلب بچه رو چک میکنن اگه نکته یا ویتامینی قرار باشه مصرف کنی بهت میدن

واسه واکسن‌های بعدش میگن لازم میشه
کار خاصی انجام نمیدن فشار و وزن و اینجور چیزا رو چک می‌کنن قرص اگه لازم باشه میدن فقط آزمایشارو جایی می‌فرستن که رایگانه اونو نرید جایی که من رفتم خوب نبود اصلا

بنظرم بهداشت هم خوبیای خودشو داره

اگه الان بری پرونده باز کنی بعد سر واکسن نینی به موقع زنگت میزنن که بیا و اذیتت نمیکنن

سوال های مرتبط

مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان بشه ی منه مامان بشه ی منه هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی