بهداشت هم میرید برای تحت نظربودن؟

۱۲ پاسخ

اره من میرم شما هم حتما برو برا بیمارستان و زایمان باید پرونده بهداشت داشته باشی

من رفتم تشکیل پرونده دادم فعلا

اتفاقا ماما بهداشت ما خیلیییییییییی خوبه
هم خیلی مهربونه و پیگیر هم خیلی اطلاعاتش بالاست

من هر هفته میرم صدای قلب هم گوش میدمممم

من هم پیش دکتر میرم هم از اول بارداری بهداشت رفتم پرونده تشکیل دادم

من میرم خیلی خوبه مامای بهداشت ما خیلی خوش اخلاقه راهنمایی هاش واقعا خوبه

نه من نمیرم

نه اصلا پرونده هم تشکیل ندادم

بله باید برید پرونده باز کنید وگرنه بعد زایمان قبولتون نمیکنن

مجبوریم برا واکسن بچه ها و گرنه کلا گیج هستن و اعصاب خورد کن من دکتر خودمو قبول دارم فقط

من صدای قلب بچمو فقط ۱بارشنیدم اونم تو سونوی اول

اره من میرم

سوال های مرتبط

مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بشه ی منه مامان بشه ی منه هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان گل دخترا مامان مامان گل دخترا ۳ ماهگی
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری