۲ پاسخ

روزی ی بار ۱ سیسی باید بدی قطره آ د هر ساعتی از روز میخاد باشه
نه با قطره چکون بدش از گوشه لپش بریز بخوره نره پشت گلوش
اکه دیدی یهو همشو نمیخوره درحا تدش مثلا نیم‌سیسی ظهر بده یکی دو ساعت بعد نیم سیسی دیگش

بمنم نگفتن فک نکنم ساعت خاصی داشته باشه ولی بعد از ظهرا بهش بدی فک کنم خوب باشه منم همین کارو میکنم

سوال های مرتبط

مامان ســـلین🪽🐣✨ مامان ســـلین🪽🐣✨ ۶ ماهگی
مامان پناه خانم مامان پناه خانم ۳ ماهگی