والا من سر دوتا بچه هام شوهرم الو تو دهنش خیس نخورده زرتی گفته
سه ماهگی
سه ماه
بعد سونو انومالی میتونی بگی جنسیتش هم دقیق معلومه
۸هفته
وارد چهار شدم گفتم
من هنوز آزمایش بتا نداده بودم همه از ظاهرم میفهمیدن😐
من ک تستم مثبت شد مامانم ب خالم گف خالم ب همه🤣
۱۵هفته
من آخرای ۴
من تستم مثبت شد همه فهمیدن دوساعت بعدش از دست شوهرم🤦🏻♀️
من تست بی بی چکم مثبت شد شوهرم به همه گفت از خانواده و دوست و بقال سر کوچه و میوه فروشو ...😂😂😂😂😂😂بهش گفتم لعنتی صبر کن برم ازمایش بدم تحمل نداشت شبش رفت خرید کنه به همه گفت زنم بارداره جنس خوب بدید ببرم😂😂😂😂😂😂خلاصه سکته کردم سر هکه چیزم اینطوری بود
من میخواستم ۳ماهم تمون بشه به همه بگم(چونکه میگن بیشتر سقطها تو سه ماه اوله) مامانم تو ۳ماهگی به همه گفت🤦🏻♀️
منم بخاطر این کارش دیگه خیلی چیزهارو ازش پنهان کردم و نگفتم
حالا میگه من دهان قرصم و همه رازهاشون پیش منه تو به من هیچی نمیگی
گفتم هرزمان یاد گرفتید هر اتفاقی میافته نگید منم میگم
قبل از اینکه باردار بشم یه مشکل رحمی برام پیش اومد نمیخواستم هیچکسی بفهمه چونکه بعدش قصد بارداری داشتم
هرجا نشسته بود این مشکل منو گفته بود
بعد که گفتم چرا گفتی میگه این چیز مهمی نبوده که
تا تو جمعی میشینه همچیز زندگیم میگه
بعد میگه میاس بگی من بکسی نگم
یا چیز مهمی نیست و....
مامانم اینا از اول میدونستم مادرشوهرم اینارو بعد سونو قلب گفتم اقوام رو بعد انتی در و همسایه و بعد انومالی
من فقط خانواده خودم میدونع دیگع هیچکس از فامیل خبر ندارن
من دوبار اعلام کردم یکی تو هفته 8یکی تو 4ماهگی جفتشون سقط شدن ایندفعه نمیخوام به کسی بگم تا شکمم بزرگ بشه
من میخواستم تا بعد از غربال دوم نگم اما انقدر تهوع وحشتناکی داشتم همه خبر دار شدن
من ۳ ماه ونیم بودم 😅عقد داداشم رفتم همه فهمیدن
تست مثبت شد شوهرم به همه گفت 🤐
نوزده هفته ب خانواده ها ... بقیه دیگه بعدش کمکم فهمیدن
دو ماه
از ۶ هفتگی همسرم از ذوقش به همه گفت
من ک همون اول ک فهمیدم همه فهمیدن
من پدر مادر خواهر برادر و دوستام میدونن
خانوادهها هنوز نگفتیم😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.