اولاش میگفتم صد درصد مثبت میشم ولی هرچی به پریودی نزدیک تر میشدم نا امید تر میشدم که خوش بختانه مثبت بود
من یه روز تاخیر داشتم تست زدم منفی بود علائم پریودی هم دارم
دیگه ..🙁
من میگفتم پریود میشم همه جا با خودم پد میبردم
بعد باز به دلم راه دادم مثبت میشه و باور داشتم ولی پد هم همراهم بود
من حس میکردم پریود میشم چون دردشو داشتم
من یبار ب خودم میگم این ماه مثبت میشم ییارم که دردا پریودی میاد سراغم میگم نه پریود میشم نمیدونم ۸ روز به موعدم 😕😓
من دوسال ناامید بودم تا ابن ماه که قشنگ حس میکرد و مثبت شد
ولی من هیچ علائم بارداری نداشتم
همش علائم پریودی بود
اون ماه یک حس عجیبی داشتم که انگار میدونستم اون ماه میشه بلاخره بعد ۱سال و ۶ماه میشه
تا دو سال هر ماه امیدوار بودم آخر این ماه کاملا نا امید شدم مطمعن بودم پریود میشم ک مثبت شد
منتظر پریود بودم
نمیدونم این ماه فک میکنم حاملم
من کاملا امیدوار بودم حتی نواربهداشتی نداشتم ولی نمیخریدم همش میگفتم من که پریود نمیشم🥹😍
من منتظر پریود بودم چون دردش شبیه پریود بود اولا
والا منتظر پریودی بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.