فرزند پروری #شیرخشک#مولفیکس#

مامانا بانکا سپه درست شده

۱ پاسخ

میگن درست شده ولی من سپه ندارم ملی دارم ک از امروز تو دستگاه پوزم دیگ نمی‌کشه کار نمیکنه 😐

سوال های مرتبط

مامان رضاو رادمهر مامان رضاو رادمهر ۲ سالگی