۴ پاسخ

بیا خودم بهت بگم عزیزم🥰
چجوری دوس داری قلیه دوپیازه پلویی ربی
پیاز فراوان خلالی سرخ کن بعد بهش میگو اضافه کن (چون میگوهات درشته میتونی از وسط دو نصفش کنی ک حجم غذات بیشتر بشه)بعد ک میگو با پیازا قاطی کردی درش رو ببند بزار پنج دقیقه قشنگ ابش گرفته بشه و بپزه
بعدم زردچوبه و دارچین حتمااا و لیموخشک و فلفل و نمک بزن
اگه ربی دوس دارین دوقاشق رب تفت بده با یه استکان اب بریز روی میگوها پنج دقیقه بپزه و تمام
میگو نسبت به بقیه غذاها راحتترین و سریعترین پخت رو داره

اگه قلعیه هست ک سبزی سرخ کن جدا بعد پیاز و سیر باهم سرخ کن سبزیا بش اضافه کن بعد میگو با سیب زمینی بریز هم بزن بعد یه قاشق رب بش بده ادویه هم بش بده یکم آب بزار یکم باشه بعد تمر هندی با آب گرم قاطی کن بش بده زیرشو کم کن جا میوفته استبولی هم با سیب زمینی خلالی با پیاز سرخ کن رب بش بده ادویه وسط برنج بگیر زیرشو کم کن دم میاد خودش

قلعیه یا اسنتبولی

چی میخای درست کنی مگ

سوال های مرتبط

مامان جگرگوشه🩵 مامان جگرگوشه🩵 ۲ سالگی