خانما طرز پخت حلیم رو میگید

۲ پاسخ

من بلغورگندم با گوشت میذارم بپزه بعد گوشت در میارم خوب له میکنم بلغوگندمم میریزم ابکش با یه گوشکوب لعابش در میارم فقط پوستاش میمونه دیگه بعد لعاب گندم و گوشت دوباره میذارم رو اجاق نمک و دارچین میزنم به غلظتی که دوست داشتی بردار

من گندم درسته رو میزارم خیس میشه جدا از یک روز قبل،بعد آب میریزم میزارم رو حرارت اصلاااا قاشق نمیزنم چون اگه یکبار قاشق بزنی میچیسبه و مدام باید هم بزنی،بعد چندساعت میکسش میکنم با گوشت کوب برقی و بعد گوشت و مرغ رو جدا میپزم ریش میکنم به گندمی ک پخته اضافه میکنم همراه با آب مرغ و گوشت و عصاره قلمی ک از قبل گرفتم،دیگه شروع میکنم به هم زدن و نمکش هم اندازه میکنم و دیگه آمادس،اتفاقا دیشب پخته بودم برای صبحانه امروز😊

سوال های مرتبط