من پیاز سرخ میکنم
گوجه های پوره شده رو میریزم تا آبش کشیده بشه
بعد رب گوجه میزنم ی قاشق
بعد برن هارو میریزم داخلش آب هم میریزم
وقتی آبش کشیده شد زیره میریزم
سیب زمینی و گوشت هم اختیاریه
دمی گوجه رو هرکی یه جور درست میکنه.
من پیاز سرخ میکنم بعد سیب زمینی نگینی خورد میکنم با پیاز تفت میدم(سلیقه ایه)
ادویه و نمک و فلفل میزنم. یه کم رب میزنم تفت میدم رنگش باز بشه بعد ۴.۵ تا گوجه پوره میکنم میریزم داخلش. بعدم برنج که از قبل اب کردم میریزم داخلش با یه بند انگشت اب.
یکمم دارچین روش میزنم میذارم ابش کشیده بشه و دم بکشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.