۳ پاسخ

وای منم دقیقا

اره منم اینجوری شدم دائم دارم‌خودمو باد میزنم

من ک از سه ماهه دوم بدنم گر میگیره و شبا کلا خیس عرق میشم

سوال های مرتبط