۷ پاسخ

❌❌❌سرکلاژ❌❌❌

مامانای سرکلاژی یک گروه روبیکا داریم خواستید در کنار ما باشید به این آیدی در روبیکا پیام بدین
@mel4918

طبیعیه

استرس داری برو سونو.جایی که بدون نسخه انجام بدن

اره منم تیر میکشید و درد می‌کرد دو سه روزه امروز یکم بهترم

سرویکس تو هفته چند چقد باشه طولش سرکلاژ میکنن؟

واسه من یکی دو هفته اولش حس فشار بود الان عادیه

من دوماهه سرکلاژ کردم بعضی وقتا تیر میکشه در حد یکی دو روز باشه اشکال نداره خودتو با آب ولرم بشور

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🍯🩵 مامان عسلچه🍯🩵 ۸ ماهگی
مامان Tala
🐣👧




Tehran مامان Tala 🐣👧 Tehran هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرم💚 مامان پسرم💚 هفته سی‌وهشتم بارداری