مامانا
وزن دخترم ۸ کیلوعه
وزن تولدم ۴ کیلو بود


وزنش کم نیست ؟

۶ پاسخ

بنظرمن ک کمه نسبت یه وزن تولدش بازم مهمه اینه ک وزنش روی نمودار باشه

ماشاالله خوبه دخترمم حالا بزرگه 7.5اینا هس

خوبه دیگه عزیزم
میخوای بترکونی بچرو❤️😂

نه خوبه
تو کارت واکنسش رو از روی نمودار چک کن

خوبه که دختر من تازه شیش ونیم شده

خوبه وزنش

سوال های مرتبط

مامان یسنا❤😘 مامان یسنا❤😘 ۱ سالگی